Vem är ni?

Jag satt och tänkte på en grej, vi har knappt någon aning om vem våra läsare är..
Visst så känner man igen namn som återkommer, har någon Julia, Tanja, Marina, Wiola, Ida, Mia och andra söta namn som kommenterar.. men vi har egentligen ingen aning om vem ni är.

Så har ni lust så lägg in en kommentar, vem är ni, hur gamla är ni, ungefär vart bor ni och hur hittade ni bloggen.. varför fortsätter ni läsa?

Även bloggerskor behöver boosts och information ibland.. bara för nöjets skull :)

Kram !

/ Liza, Kim och My


Kommentarer
Postat av: Lisa

Lisa, 19, Sundsvall.

Jag började läsa eran blogg för kanske ett år sen (?) tror det var något sånt och sen dess går jag in här med jämna mellanrum :) kan inte sätta fingret på varför exakt men det är bra läsning.

2009-03-11 @ 23:38:35
URL: http://thedarlings.blogg.se/
Postat av: daniella

daniella, 16, malmö, hittade bloggen för något år sedan, och sedan dess har jag bara läst för jag tkr det är så kul o följa er blogg! haha, vet inte varför, men den är bra iaf :)

2009-03-12 @ 01:08:06
URL: http://fourwalls.blogg.se/
Postat av: Tanja

Tanja, snart 20 och bor i Ask... Har följt er i lite mer än ett år tror jag det blir. Tycker om bloggen och att man får läsa om så pass många olika saker.. och att ni alla tre verkar väldigt trevliga :)

2009-03-12 @ 07:16:11
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Marina

Jag är 21, bor i Stockholm, har följt er i ett par år, brukade alltid klicka in mig hos er när ni låg på listan över mest aktiva, sen hamnade ni under favoriter och jag brukar väl klicka in mig här varje dag. Ni förgyller mina tråkiga kontorsdagar :)

Tack vare er har jag bland annat upptäckt tradera, forever 21 och twilight! Fortsätter läsa för att era inlägg är ärliga, glada och upplyftande, sluta inte blogga!

2009-03-12 @ 07:46:25
Postat av: Wiola

Jag heter Wiola och har följt eran blogg i snart 2 år! Jag är 18 (19 i juni) och bor i Uppsala :) Jag fastnade direkt för er blogg för att det är en underbar blandning med kläder, er fina syskonkärlek och massa mer som jag älskar att läsa om!

2009-03-12 @ 08:39:49
Postat av: Samira

Samira, 27, Malmö.

Hittade bloggen o förstod att Liza o jag gått på samma skola o då blev allting extra intressant. Sen gillar jag att ni är tre stycken, så det blir som tre bloggar i en. Fiffigt värre!

2009-03-12 @ 10:04:35
URL: http://samira.nu
Postat av: My

Alla - Oh! Tack tjejer =D Gud vad kul att få såhär mycket respons i ett inlägg. Nu får man en bild av hur ni är och det är jättekul! Tack för alla era fina kommentarer och tack för allt beröm. Kram!

2009-03-12 @ 11:02:21
Postat av: Louise

Louise, 24 och bor i Lund. Kommer inte ihåg hur jag hittade bloggen, det var ett tag sedan. Tycker det är kul att läsa om Twilight, som jag såg efter ni började skriva om filmen. Ångrar nästan att jag såg den..känner mig lite besatt av den =)

2009-03-12 @ 11:12:51
Postat av: Emelie

Emelie, 19, Båstad. Tror jag hittade er blogg för lite mer än ett år sedan på förstsidan på blogg.se. Sen har jag kollat in här lite då och då. Blir av någon anledning alltid lite extra glad när man läst den, en glädjespridande blogg helt enkelt:)Keep up the good work ;)

2009-03-12 @ 12:53:35
Postat av: Linnéa

Linnéa, snart 17 år, Malmö. Är Mys föredetta klasskompis Hillevis lillasyster och hittade bloggen där och tycker det är kul att följa den. :D

2009-03-12 @ 13:12:13
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/
Postat av: L

29 år bor i Malmö, hittade er blogg när ni började blogga, brukar titta in här varje dag flera gånger för att se om ni uppdaterat, gillar blandningen i bloggen med mode, inredning, matbilder och shopping :D

2009-03-12 @ 13:29:40
URL: http://lumpy.blogg.se/
Postat av: Josefine

Josefine heter jag, är 18 år och bor strax utanför Göteborg. Hittade eran blogg för ett par år sedan när en annan tjej länkade till den, vem det var minns jag dock inte.

2009-03-12 @ 15:36:06
URL: http://cherrytrash.blogg.se/
Postat av: Ida

Ida, 15, Finland. Hittade er blogg för kanske 1,5 år sen? Inte riktigt säker.. Jag gillar innehållet i er blogg, blandning mellan mode, skvaller, inredning osv.. :D

2009-03-12 @ 15:45:45
URL: http://kermiit.blogg.se/
Postat av: Mikka

Heter Mikaela och är 16 år (fyller 17 i år. Jag bor utanför Lund och vet faktiskt inte vart jag hittade er blogg. Jag har fortsat5t läsa för jag tycker att det är kul och varierande när ni skriver (eftersom alla era tre smaker och stilar blandas) Dock tycker jag att det har vart lite dåligt med dagens outfit på senaste tiden...



puss!

2009-03-12 @ 16:36:42
URL: http://mikkamagnusson.blogg.se/
Postat av: Mia

Ja, jag heter då Mia ^^ Jag är 18 år, sedan två veckor ;) Har nog läst eran blogg i över ett år tror jag :S Svårt att hålla koll haha :) Minns inte ens hur jag ramlade över den... Men jag läser varje dag ^^



Ni har en väldigt bra blogg och kan som inte sätta fingret på vad det är som är så bra. Ni verkar så trevliga och är väldigt söta på sättet ni skriver och så :) Om jag någonsin kommer ned till Malmö hade jag gärna träffat er och tagit en fika ;)



Jag bor själv i Luleå och går andra året på gymnasiet - natur haha, vill bli läkare.



Keep up the good work! Kramar..

2009-03-12 @ 18:24:08
URL: http://miaz.blogg.se/
Postat av: Emma

Heter Emma, 19 år från Linneryd i Småland. Hittade er blogg för något år sedan på mest aktiva listan på blogg.se. La till den i "favoriter" och har fortsatt läsa. Jag gilalr att ni är tre stycken som skriver, helt olika inlägg fast ändå samma röda tråd. Vill även tacka My för att hon fick mig till att se Twilight-filmen och läsa böckerna! Kram

2009-03-12 @ 18:25:11
URL: http://butterflaj.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag heter Linn och är 15 år. har följt bloggen sedan jag hittade den, vilket var för kanske nåt år sen:P Har gillat den ända från början!:D

2009-03-12 @ 19:49:00
Postat av: Jenny

hej hej! jenny heter jag, bort i umeå och är 26 år. jag blev tipsad om bloggen av en kompis (som inte kommenterat här, så där har ni en till... ;P) för något år sedan eller dylikt, och har sedan dess nästan varit in varje dag! gillar idén att det är tre som har en blogg tillsammans, det blir lite blandning på det sättet. och har ju därför självklart saknat lizas inlägg, är en liten sucker för inlägg om mode/inredning...! :D

2009-03-12 @ 20:24:23
URL: http://barajenny.blogg.se/
Postat av: fanni

Hejhej!

Jag heter Fanni och är snart 17 år. Bor i Smålands djupa skogar :P Är väl en av era nyaste läsare, er blogg blev länkad på en Twilightblogg. Så jag klickade mig hit och blev döendes av svartsjuka! :P Vilken himla resa till Twilight evenet!! Jag var såklart tvungen att läst alla Twilight inläggen, och sen forsatte jag kolla igenom er blogg och blev helt kär! Det är en så fantastisk mysig stämmning och jag måste hålla med de andra som har kommenterat här att det är kul att ni är tre som skriver (:

La till eran blogg på Bloglovin och jag blir bara mer och mer fast för er blogg =)

Lite sen svarat kanske, menmen!

Forsätt uppdatera en massa och lycka till!

Kram

2009-03-12 @ 21:45:59
Postat av: mira

Mira, 22 år. bor i malmö. har läst er blogg i ett par år, intressant dels för att vi bor i samma stad. annars tycker jag ni skriver intressant tack vare variationen, inte alltid dagens outfit och "must haves" etc. Tack, för en bra blogg:)

pusssss

2009-03-13 @ 15:36:25
Postat av: Julia

Jag heter Julia och jag har nog följt er blogg i.... hmm, måste vara ett par år nu. Gulp (tiden går så fort) ;) Kommer inte ihåg hur dock, men låg inte ni på "Mest Aktiva"-listan ett tag eller något liknande? Läser er blogg dagligen för den är grym! Det var väldigt tråkigt när ni tog uppehåll ;)

Jag fastnade nog för att ni skiljde ut er från mängden, ni har en så varierad blogg och skriver både djupt och ytligt, personligt och om allt mellan himmel och jord :) Sedan verkar ni har samma intressen som mig i det mesta och nu när vi alla är djupt nere i Twilight-träsket så det blir extra kul ;)

Hur som helst, är 19 år (20 i år) och kommer från Borås utanför Göteborg.

2009-03-14 @ 13:25:11
Postat av: - PiggyLotten, Elin

Ojoj, nu var jag lite efter här, har varit bortrest ett tag, så missat att läsa! :)

Jag heter Elin, är 15år, och bor i Helsingborg.

Började läsa er blogg för.. tror det är snart ett och ett halvt år eller något sånt. Det jag gillar starkt med er blogg är att ni har så många bilder, både på kläder ni köpt, er själva osv. Väldigt intressant! :) Bloggar blir ju så mycket bättre med personliga bilder. Keep up the good work!

2009-03-31 @ 21:57:03
URL: http://piggylotten.blogg.se/
Postat av: ylva

hehe lite sent och komentera nu kanske, men ändå(a).

jag heter Ylva och är 16 år och bor i stockholm. jag är väldigt ofta inne på twilightsweden och det var där jag hittade eran blogg. från en början ville jag bara läsa om eran twilight-resa, men sen märkte jag att hela bloggen var sjukt kul och bra. :) älskar allt ni skriver om mode och om er twilight tripp. :)

2009-05-10 @ 17:11:47



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0