7

och icke att förglömma, den 12:e är ett väldigt fint datum för mig.
för det var exakt 7 månader som jag hittade hem :)
inga ord kan förklara hur du har gjort mig till världens lyckligaste i de 9 månaderna vi har känt varandra
och det fortsätter du att göra mig

här kommer en bild från valborg som någon tog på oss
det speglar verkligen vårat förhållande

elin är den toffliga och jag har mer distans och är dominant
ser jävligt skeptisk ut när jag lyssnar på vad elin har att säga! haha



nu blir det sömn! har en hel del ärenden att uträtta imorgon
kram / Kim

Kommentarer
Postat av: Sofi

Hejhej! brukar ofta läsa er blogg men har inte gjort det på bra länge då jag inte haft internet.

Så har missat en del, men en fråga, är Elin din flickvän?=)

Kram

2009-05-13 @ 10:12:10
Postat av: Kim

Sofi - Ja det är hon :)

Kram!

2009-05-13 @ 10:33:00
URL: http://threeofakind.blogg.se/
Postat av: Sofi

Oki, vill då bara säga att ni ser otroligt kära ut=)

kram

2009-05-14 @ 23:54:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0