Fler tips för den fattiga :)

Loppmarknad loppmarknad loppmarknad! Jag säger bara dessa ord... :)

Man kan fynda sååå bra grejer för en sån liten summa!

Jag ville ha en massa kuddar till min säng för att göra sänghörnan lite mysigare. Dock är kuddar så jäkla dyrt att köpa nya. Så jag begav mig till loppmarknad fyndade 6st kuddar för 5kr styck, stack till tygaffär köpte billigt tyg och gick hem och sydde nya fodral till dom :)


Svart, Mossgrönt och brunt

Så för under 100lappen fick jag 6st nya kuddar till min myshörna :)


Fyndade även en stor guldspegel till hallen för bara 25kr.



Loppmarknader is da shit :)

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marilyn

Du har verkligen fått fint i din lägenhet Liza....



Älskar Dig!

Postat av: Emelie

Vilken loppis hittade du tavlan på? :)

2009-05-05 @ 03:46:50
Postat av: Marina

Vi har ju knappt några loppmarknader i Stockholm =/

2009-05-05 @ 08:34:35
Postat av: Den där Ida..

Gillar din inredningsstil :D

2009-05-05 @ 14:42:16
URL: http://kermiit.blogg.se/
Postat av: Lisa Walker

Spegeln var ju helt underbar! världens fynd :)



Just det, tänkte skriva lite kort om väggord i min blogg och hoppas det är okej att jag länkar hit till det inlägget, är ju en superbra ide :)

2009-05-05 @ 21:21:09
URL: http://lisawalker.blogg.se/
Postat av: Liza

Lisa - Självklart är det inga problem, länka på! :) Kul att ni gillade min lilla idé! Kram!

2009-05-06 @ 21:24:21
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0