HEJA SVERIGE



Idag är det den stora dagen för Sverige!

Jag älskar låten 'La voix'! Tycker den är ett härligt nummer för Sverige att tävla i. Vi har ju testat alla möjliga genrar så jag tycker bara det är roligt med lite Opera. Vi får se om detta funkar? ^^ se om detta går hem. Vi kan inte köra med samma gamla vanliga pop-dänga varje år och tro att vi ska vinna.
Denna har lite pop, lite opera och en härlig eurovision-känsla i tonerna.
Malena är grym!

Undra hur många poäng vi får från fransktalande länder? ^^
..

Men jag måste säga att efter jag hört Norge så är jag lite såld :)
Den är också grymt bra. Det känns även som att den har lite "utländskt"-sound när instrumenten kommer.
Heja Norge och Sverige!


Norges bidrag


Sveriges bidrag

Vad tycker ni om ikväll?
Dela gärna med er, jag är grymt nyfiken och uppskattar era åsikter :D

Jag är nog knappast den enda av mina läsare som kommer sitta fastklistrad ikväll! :D

/ My

Kommentarer
Postat av: Den där Ida..

Du har glömt det viktigaste landet av alla!! Det är ju Finland du ska rösta på, ju... ;P

2009-05-16 @ 13:44:29
URL: http://kermiit.blogg.se/
Postat av: My

Ida - Ahh jag har inte ens hört Finlands bidrag :O Skam! måste nog ta o youtuba lite nu :D

2009-05-16 @ 13:51:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0