Just my luck


Bilden är tagen ur en scen i filmen 'Just my luck'.

Okej, det är inte ofta jag resencerar filmer här på bloggen men nu kände jag mig bara tvungen ^^
Jag såg precis filmen "Just my luck" med Lindsay Lohan i en av huvudrollerna och jag dog!
Jag brukar oftast bara se tjejfilmer för att slösa en timme eller två på lite sagolika stunder (som oftast inte brukar vara så bra), ett exempel är 'The clique'.. det var inte en höjdare direkt ^^.
Men denna filmen är så jäkla söt så jag kan svimma!

Handlar i korta drag om en tjej som har all tur i världen. Hon träffar en kille som har all otur i världen och sen blir det bara hur fint som helst. Får ni chansen att se den så tycker jag att ni ska göra det :D
Jag ska se den igen med mina flickor hade jag tänkt. Ser den mer än gärna om och om igen.

Twilight
The Notebook
Just my luck

Där har ni filmer ni måste se!

Nu ska jag lägga mig igen :)
Sov gott alla fina läsare.

Kram
My

Kommentarer
Postat av: moa

imooooooooorgon:D!

2009-05-19 @ 13:49:56
Postat av: I´m a devil angel in the world

Dden ser söt ut!

2009-05-19 @ 15:23:46
Postat av: Tanja

Såg den filmen på en dejt, och vi älskade båda den. Sådan underbar film.

2009-05-19 @ 20:28:50
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Mcfly är ju med i den, de är underbara :P

2009-05-19 @ 23:02:55



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0