kärleksträd




ett par söta människor ska tydligen pynta ett helt träd i göteborg med inplastade fina kärleksförklaringar. befinner man sig någon gång i göteborg kan man kika på alla fina kärleksförklaringar som hänger från grenarna och försöka hitta sin egen.
det är då meningen att man ska skicka in sin egen kärleksförklaring, jag skickade in en till elin, så någon gång hänger den i något träd och kanske läser någon den också.

du skickar in din kärleksförklaring till: [email protected]

här är min:


Elin, jag älskar hur du vaknar mitt i natten av att du har tappat greppet om mig i sömnen, jag älskar hur du masserar min handflata med tummen när vi går på stan, dina rullande R och din snea hörntand.
Jag kallar dig Etna när du är sovvarm om morgonen. Jag döper dig efter italienska vulkaner och du säger att du har sockerdricka i blodet, ett hjärta som slår som en ekorres, lika mjuk som hamsterpäls.

Jag tänkte på dig idag och började gråta, bara för att du finns på riktigt. / Kim

Kommentarer
Postat av: I´m a devil angel in the world

Är du lesbisk?

Tyckte iallafall din dikt var jättebra, fin idé oxå.

2009-05-07 @ 18:53:41
Postat av: Ayse

Jag tyckte din dikt var riktigt bra - blev faktiskt rörd av den;)

2009-05-09 @ 21:01:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0