nostalgi


när jag gick i åttan/nian hade jag en bästis i hässleholm som hette tina. hon skickade gamla bilder på oss nyss och då tog jag fram min dagbok och började leta efter allt jag skrivit om oss. vi var sjukt besatta av varandra och jävligt trogna bästisar. har inte skrattat så mycket på länge som jag har gjort ikväll...

här får ni några smaskiga utdrag:


bråkade lite med tina idag. hon är sur för hennes förra bästis ana pratar om mig och tycker mkt om mig osv. sen sa tina "hur hade du känt om jag börjat prata med din tess o sagt att hon var rolig?" då blev jag också sur.



idag skrev tina såhär till ana. "jag fattar nu vad det är som du och emelie har. det är fint, verkligen =)" hon mena att hon och jag har lika bra vänskap som dom. NAW



tina har jättefint hus. jättesnälla föräldrar. skitcool lillebror 10 år jeppe, spelade fotboll med sig själv



där fanns söta killar vid qpoolen. NUMMER TIO!! =) haha. nummer tio var redit söt, han var där när vi skullle köpa dricka


LÄNGTAR SOM FAN TILL SOMMAREN. ska vara med tina hela fucking tiden, åhus ribban, hässleholm, bada, sola, björket, spana killar, vattenkrig. wiiiieee darin björket 29 april!!



gud vad man tyckte man var häftig. tål detta ens att kommenteras? alla wiee och så darin på slutet, verkligen slutklämmen!

kan trösta mig själv med att vi alla har varit så, visst? :)

kram!
 /Kim

Kommentarer
Postat av: I´m a devil angel in the world

Hehe, jag är så! XD

2009-05-09 @ 18:30:27



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0