prioriteringslistan

Planerna för morgondagen :

. Vakna (prio 1)
. Sola (ingen särskild prio..mest för att få tiden att rulla på)
. Duscha (behöver jag ens sätta prio här?)
. Träffa Moa (Nathalie också?) och se 'Just my luck' (PRIO)
. Se 'Det okända'-fortsättningen på tv4+ (mest därför vi skulle träffas, Nathalie har inte tv4+)
. Åka hem och längta till morgondagen.

Vad som händer imorgon får ni reda på i morgondagens prio-lista :D
hahahaha okej jag erkänner att detta var ett löjligt inlägg.

Förresten lite internt till mina tjejer (för er som inte läst gruppmesset) :
Imorgon klockan fyra är just DU bjuden på en grym "förhandsvisning" av filmen 'Just my luck'. Tvillingarna gustafsson har äran att få presentera denna grymma film i mys sovrum på hennes härliga och dammiga dator-plattskärm. Först till kvarn gäller för sittplatserna i hennes säng så skynda på och missa inte denna stora chansen till en härlig upplevelse! Endast tre platser kvar så svara NU! :)



/ My

Kommentarer
Postat av: moa

EY PAX FÖR BÄSTA SÄNGPLATS, JAG HAR INTE FÅTT NÅGOT MESS SÅ DET ÄR JAG VÄRD:D

2009-05-20 @ 11:05:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0