sommar-renovering

nej nu tycker jag att det är dags för oss att ta tag i bloggen på riktigt!
alla bloggar har sina svackor och jag saknar verkligen tiden då vi skrev roliga inlägg, fotograferade, designade nya designer etc.
även om vi börjar ta oss ur våran "blogg-svacka" så har vi en bit kvar innan vi är tillbaka där vi var förra sommaren.

så vem bör man vända sig till om inte till sina läsare?
vad saknar ni från förr, vad kan läggas till? vad var era favoritersaker i bloggen och vad skrivs det kanske för mycket om?


kram från oss alla!

Kommentarer
Postat av: Liv

mer bilder, prata om er, era kompisar. mer bilder som gör inläggen roligare helt enkelt!

2009-05-19 @ 22:15:18
Postat av: Anonym

jag älskar när ni skriver om twilight, mode och fotto.

2009-05-19 @ 22:25:46
Postat av: Mia

Svårt att säga :) Tycker om att ni har blandat!



En del om kläder, fynd och sådant..

Lite om skönhet som ni lyckas få med.

Jag är inte så intresserad av inredning, men har tyckt om det Lisa skrivit om och visat - eftersom jag snart lär flytta hemifrån :D



De där fina novellerna Kim skriver är så fina så :)

Och eran vardag när ni har kul med vänner.



My, jag kan relatera till dig på nå vis när du skriver haha.. vet inte, men iaf, jag gillar allt med er blogg ^^

2009-05-19 @ 22:33:02
URL: http://miaz.blogg.se/
Postat av: My

Mia - Oh tack så mycket :D själv tycker jag att jag skriver för mycket i stundens hetta och ibland formuleras meningarna helt åt helvete (för att vara ärlig ^^) tur att det kommer något bra ur det, haha. Kram!

2009-05-19 @ 23:17:20
Postat av: Tanja

Saknar era outfit bilder ! Har se´tt er några gånger i malmö och ni är alltid så vackra! Sen tycker jag bara om helheten i er blogg och att ni alla verkligen verkar vara snälla människor!

2009-05-19 @ 23:58:19
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Marina

Mer inlägg om er söta pappa, haha!

Outfit-bilder är ju aldrig fel :)

Fortsätt som vanligt, tycker ni har en perfekt blandning av musiktips, roliga videos, twilight, bilder och info om vad som pågår i era liv =)

2009-05-20 @ 06:49:05
Postat av: Den där Ida

tja.. Ibland kan det bli lite väl mycket Twiligt, men annars är er blogg toppen! :D

2009-05-20 @ 07:05:03
URL: http://kermiit.blogg.se/
Postat av: I´m a devil angel in the world

Jag tycker er blogg är toppen. Mer bilder och pesentationer av kompisar kanske så man hänger med men er kombination av Mode, Kompisar, Malmö och Twilight kan aldrig bli fel!

2009-05-20 @ 14:44:29
Postat av: I´m a devil angel in the world

Fast det hade varit roligt im ni hade tävlingar ibland. Kanske vem som kan mest om ...(asså frågesport) och så vinner man nåt.

Hade varit roligt med Twilighttävling men det kan ju vara andra saker oxå

2009-05-20 @ 16:58:11
Postat av: - PiggyLotten, Elin

När jag började läsa er blogg hade ni väldigt bra uppdatering, nästan alltid när man kikade in hade ni skrivit ngt nytt. Det kan jag väl sakna lite grann kanske :) Sen tycker jag också det är jättekul med en massa bilder på er, så bloggen blir personlig liksom. Och så gillar jag när Liza ibland visar en massa sjuka saker som har kommit ut på marknaden och sånt. Alltid underhållande!



Keep up the good work :)<3

2009-05-21 @ 22:34:09
URL: http://piggylotten.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0