Gästbloggs-shopping :D

Hejsan alla!

Nathalie här igen. Kände My's lilla pik igår och insåg att det kanske var dags att gästblogga lite :D Liksom mina kära vänner måste även jag vända och vrida på alla slantar (eftersom jag pluggar och tar lån för tillfället). Mina inköp har minskat drastiskt på sista tiden, men dock kunde jag inte låta bli när jag såg denna underbaringen för någon månad sen:




Jag fullkomligt älskar den! Den kommer från Vila och kostade 499 kronor. Kanske i dyraste laget, men när man blir kär så blir man. Ni vet hur det är eller hur? Axelbanden är avtagbara och eftersom jag i stort sett bara använder tub-klänningar så kommer även denna att användas som en.

Såg för inte så länge sen att den finns i både röd och svart också, men då jag är tokförälskad i blått just nu så var det inget snack om saken :)

Här är älsklingen i rött också.

Hoppas ni har det jättebra!
 /Nathalie

Kommentarer
Postat av: Julia

Ååh, vad fin. Det är farligt att bli kär, idag kunde jag verkligen inte låta bli att köpa ett par skor som jag inte kunnat sluta tänka på, även dom i dyraste laget... men vad är livet utan shopping? :D

2009-05-06 @ 16:01:32
Postat av: I´m a devil angel in the world

Så j*vla snygg, var hittar du allt?

2009-05-06 @ 17:51:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0