Dagens shopping

Idag bestämde jag mig för att "piffa" upp min vanliga svarta klänning inför Lördagens utgång :)
Gick in på Ginatricot och hämtade lite "rockiga"-assecoarer (eller som kim sagt "Kenza"-assecoarer) och satte ihop. Tycker det blir lite coolt när spetsmönster möter nitar. Bältet gick på 149:- och väskan på 199. Hade ett presentkort på 100 kronor från tyå förra julen så lite billigare blev det :)


Hahah, ni får ursäkta röran i bakgrunden. Det är Onsdagens jobbkläder. Alltid när jag kommer hem sent från jobb så hoppar jag bara av allting och sen kilar i säng. Min mamma retar mig alltid för det för ibland ser det ut som en osynlig människa fortfarande står i mina kläder ^^


Här är en bättre bild på väskan som jag köpte idag :)

Vet att min pojkvän inte gillar mig i nitar för att det inte "speglar mina fina insida" höhö. Men... what if I'm not the hero, what if I'm the bad guy?
Okej, bara twilighters fattade det där =D

nä NU har jag dokumenterat allt jag köpt idag. Känner att mitt bloggsinne är glad för det. Borde fota mer, får bli bättre på det.

SOV GOTT ALLIHOP! :)

Kram
My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0