Fredag

Idag blev mina systrar kidnappade av deras respektive till okänd ort för okända planer :)

Dom får själv berätta allt när dom kommer hem. Kan ju säga att dom har världens finaste repsektive som gör så fina planer för mina små systrar <3 <3

Efter jobb idag åkte jag på äventyr i stan med papps <3 Vi körde runt på loppisar, besökte nya Ikea och åt ute. Jätte mysigt. Som alltid kommer man hem med lite krafs :)

Fick hem en stooor krans med belysning från jobb idag. Dom skulle slänga gammal jul-skyltning och då haffade jag denna stora krans. Det är ju snart jul och julstämning kan man inte få för mkt av! :D



Det blev alltså denna krans, en liten fin ljusstake till mitt kök för en tia, samt 2st böcker för en femma styck.

Vart är min jäkla fjärrkontroll?? Har letat nu i 30minuter!! Tog en paus vid bloggen för att lugna ner mig, men NU fan ska jag hitta den! Hur många ställen i en liten etta kan den vara på? Missar Ullared på Trean nu ju :( :)

Kram! Liza

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då ska du "jula" till det ordentligt...Älskar dig!!!



Mami

2009-11-06 @ 20:06:25
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling.



Du har chans att vinna ett presentkort på 500 kr från Beautyplanet



http://www.lovemercury.se/2009/november/tavling.html

2009-11-06 @ 23:23:25
URL: http://www.lovemercury.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0