Kort!


Korthårig!

Idag insåg jag att jag var otroligt trött på mig själv. Kommer in i sånna faser då inget sitter rätt och allting bara är så himla tråkigt och jobbigt.

Löshåret får vila nu. Detta är min naturliga längd, det blir varken längre eller kortare hur länge jag än väntar. Tunnt som attans och mörk mörk brunt. Känner mig lite mindre kvinnlig och inte så attraktiv men jag tror bara det sitter i huvudet som en spärr som jävlas med mig.

Nu ska jag hitta något varmt o ta på mig innan jag börjar jobba i regnrusket :)

Kramar
My

Kommentarer
Postat av: nath

du är SKITSNYGG. det sitter inte bara i håret (även om det är sjukt snyggt nu med!), det är bara naturligt hos dig :)

2009-11-02 @ 13:42:15
Postat av: m

du var ju skitfin i detta med my! kul att se det kort :D kraam marina

2009-11-02 @ 16:17:41
URL: http://takemebreakme.blogg.se/
Postat av: Lana

Jättefint ju. Men självklart vet jag vad du menar, man blir så irriterad på att håret vägrar att växa. Men klipp lite uppklippt så ser håret lite längre ut, tycker jag iallafall ;P

2009-11-02 @ 20:31:16
Postat av: Tanja

JÄTTESNYGGT. Du passar sjukt bra i det! Otroligt vacker. Höll huvudet högt, du är otroligt vacker utanpå och på insidan :)

2009-11-02 @ 21:06:43
Postat av: Marina

Wow vad häftigt att se! Du är så fin! =)

2009-11-02 @ 22:03:59
Postat av: I´m a devil angel in the world

snyggt!!<33

2009-11-05 @ 07:40:38



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0