Kvällspyssel

Godkväll!

Sitter hemma och småpysslar lite. Det är min ro när jag kommer hem, älskar det <3 Kommit hem från en mysfika med mina närmsta två vänner, ni är så fina!

Älsklingen är just nu iväg och fixar papper inför hans ambassad-besök och snart snart kommer han hit, min fina älskling!!

Vet ni någon som fyller år snart? Jo, min älsklingar!! Kim&My blir 20 år! Om bara några timmar fyller Mysingen år och en dag senare lilla Kimsen <3 Har packat in deras paket nu. Hoppas dom blir glada!

Sen har jag pysslat ihop en ny tavla till min hall. Hittade en gammal ram på pappas loppis och fick en idé.

 

 

Jag gjorde om färgerna i photoshop så att tavlan passar in i min lilla hall! Gjorde bilden i sephia-färger. Den blev perfekt i min beige/guldiga hall!

Nu får jag ett leende varje gång jag stegar in genom ytterdörren! <3



 

Älskar när ett hem känns personligt! Man kan inte få för många bilder i sitt hem <3



Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh vad underbart att han ska komma till dig =) Hoppas han stannar länge!

2009-11-03 @ 21:22:35
URL: http://cupaiuolo.wordpress.com
Postat av: Marilyn

Såååå fint gumman....



Älskar dig!!!!!

Postat av: eliiiiiin <3

åh vad fint det ser ut! :)

2009-11-04 @ 17:22:21
URL: http://emmieochelin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0