På flygplatsen

Hej mina vänner!

Gissa vems mage som pirrar?? Sitter just nu på Kastrup med min laptop och fördriver tiden. Varför går tiden sååå långsamt? Om bara timmar, nästan minuter är jag hel igen!



Om bara några få timmar ser jag älskling stå nervöst och stampa bland dom andra väntande, alldeles snart får jag springa in i hans famn igen! Åhhh

Flyget bär mig till Istanbul där vi återförenas <3 Hans intervju inför visumet gick jätte bra, bara en minut tog det! Antagligen är det lättare denna gång då han redan varit i Sverige, hoppas jag!

Nej, nu ska jag äta mitt dyra Kastrup-choklad och fördriva tiden lite mer! :) Är rätt trött på att flyga nu, alltså på själva flygandet. Tiden går långsamt och stolarna är obekväma. Jag har nog mellanlandat på Europas alla flygplatser vid detta laget :) Munchen, Frankfurt, London, Zurich, Riga, Amsterdam, Istanbul, Antalya, ja, säg fler så har jag säkert varit där också :)

Men vad gör man inte för sin älskling? <3

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: ANNA

åååå va härligt det gick bra, tänker massssssa på er. Det kommer går super :)



kram

2009-11-21 @ 20:47:17
URL: http://enoka.blogg.se/
Postat av: Liza

Anna - Åh, tack gumman!! Vad fin du är som tänker på oss! Tänker på dig med! Tack för pratstunden häromdagen :) kram!

2009-11-24 @ 18:51:59



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0