Ullared!

Nu är vi hemma igen efter en lång men kul dag på allas vår Gekås, Ullared! :D Färden började 6:00 imorse då vi 7 trötta och förväntansfulla tjejer (och bror) möttes och med pappas Gamla Bettan (pappas buss) körde vi de två timmarna mot Ullared!

Ingen kö trots att det är sista löningsdagen innan jul!



Väl framme shoppade vi alla som bara den. I två omgångar gick vi och lasta av i bilen.

Bussen som inte har något bagageutrymme när alla 7 sätena är upptagna var vääääldigt fullproppad på vägen hem, men tack vare skickliga chaufförer gick allt finfint! :)

Herregud vad billigt där är! Det kändes som att jag shoppade för en förmögenhet men slutnotan blev endast 958kr och för denna summan fick jag en massa! 400kr av dom var julklappar till familjen och pojken & de resterande var lite skämma-bort-pengar åt mig :) Det var minsann inte igår jag unnade mig så mycket! Känner mig rätt nöjd och belåten idag över mina fynd! :)



Här har vi en del av det jag unnade mig själv :)


För att ta det från något håll blev det:

Munvatten
Wc-rent
Proffs-hårspray (20kr flaskan bara)
Proffs-mousse
Taft-hårspray (också 20kr flaskan)
Chokladkalender (ja, den är obligatorisk vid jul :) )
Raklödder för benen (7kr!)
Handkräm
Inslagspapper
Dux duschgele (som doftar uuunderbart!)
Tvättsvampar
Handtvål
Head&Shoulders
1st rosa hipster
1st vit hipster
Bic lady-rakhyvlar
Veet hårborttagnings-kräm
Mexx parfym
Våt-servetter
Sminkborttagnings-servetter
Bic en-gångshyvlar (storpack 20kr)
Inneskor (att värma i micron)
1st vit oversize kofta
1st svart lång cardigan
1st kofta med paljett-detaljer




Vidare köpte jag lite deodoranter, stor pack strumpor, ett par svarta vantar och en mysig halsduk som tyvärr inte hamnade på bild


Resten kan jag tyvärr inte visa då det är julklappar till bland annat mamsen, brorsan och pojkvännen (som alla ibland slinker in på vår blogg :) )

Köpte en god parfym till svärfar för ynka 20-lappen (men det vet ju såklart inte han :) ) Förpackningen var så fräsig och den doftar precis som kända "Between Sheets" :)



Köpte även en mössa med matchande handskar åt svärmor för 9.90kr/styck nu när kylan slår till.


Resten kan jag tyvärr inte visa då det som sagt är julklappar till älskling och familjen, men oj vad nöjd jag är!

Köpte en tjock Cardigan, en lång ärmad T-shirt samt två kortärmade T-shirtar till älskling (han kan ju inte svenska så jag vågar mig på att skriva ut det :) men bilderna kan han ju se och förstå! :) ), alltsammans för ynka 200kr! Och det är riktigt snygga kläder också! Dom kommer sitta jätte fint på min älskling <3

Där var inte alls mycket folk idag och utbudet samt priserna är jätte bra! Åk dit nu innan jul!



Tack för en supermysig dag tjejer (grymt körande från våra två chaufförer) och brorsan !!



Nu ska jag packa allt i rätt skåp och återgå till julklapps-sökning  på nätet då jag har systrarnas juleklappar kvar :)

Kram på er! Liza

Kommentarer
Postat av: Jenny

ordet "t-shirt" känns ju dock ganska... på engelska? :) bara ett tips.. ;)

2009-11-27 @ 22:18:52
URL: http://barajenny.blogg.se/
Postat av: Liza

Jenny - tips på vad? Tips på att det är på engelska? Förstår inte. Jag säger iaf alltid T-shirt oavsett vilket land jag befinner mig i :) Men tack för tipset, vad det nu än var :)

2009-11-28 @ 21:42:55
Postat av: Louise

Hon menade nog att din pojkvän kan förstå ordet T-shirt. Men han kan ju ändå inte veta att det handlar om julklapp till honom =)

2009-11-29 @ 02:18:36
Postat av: Liza

Haha! Jag får skylla på att jag avr trött efter en lång dag i Ullared :) Vad korkad jag är! Såklart tackar jag för tipset! :) Men han läser nog inte all svenska, så det är nog rätt lugnt. :)

2009-11-29 @ 22:05:17



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0