Uppdatering

Hej mina vänner!

Ledsen för dålig uppdatering från min sida! Jag jobbar som bara den och dagarna har bara 24 timmar tyvärr!

Ikväll är jag dock fri från jobb och andra sysslor :)

I dagarna har vi firat min fina systrars födelsedag! Det var en helmysig dag med familjen! Mammas underbara pizza och mina goda kakor, hihi.

Jag hade bakat en enkel tårta till deras dag och små äpplemuffins med vit-chokladmousse ovanpå garnerat med chokladhjärtan, mums!

 

 



Det blev ett riktigt gott gottebord :)




Nu är det bara ca en vecka tills att jag förenas med min älskling igen! Åååååh, varför går tiden så långsamt när man längtar så :( Min fina fina älskling som är så långt borta ifrån min varje dag. Ord kan inte beskriva kärleken och dess saknad för dig. Snart kommer du hit min fina ängel <3



Saknar hans underbara familj också! Dom är nog världens finaste (efter min familj då :) ) Hans familj är så varm och fin, saknar er också!



Ja, nu blir det lite tv innan det är dags för sängen igen!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Di

Fin tårta!

2009-11-11 @ 14:05:47
Postat av: Mami

Ja, allting blev så himla fint med alla goda kakor du bakade...tack min gumma...älskar dig...tänkte på det precis i min ensamhet här på jobb...snart e det 1 år dedan du flyttade in i din lägenhet...



Puss/ Mami

2009-11-11 @ 20:24:41



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0