091007

Bloggläsare! Ska jag vara ärlig så har jag (säkerligen de andra också) inte vågat logga in för jag vågade inte se era kommentarer om att vi inte bloggat på länge :$ Jag har drabbats av en allvarlig sjukdom.. även kallad "Satans-trött-efter-jobb-direkt-hem-o-sova-äta-choklad-se-på-simpsons-och-stirra-i-väggen"-sjukdomen. ^^

Men idag är det en liten annan stämning. Ska hem o blogga lite :) slutar tre och sen smäller det.

Kramar
My

tanken slår en inte alltid att det finns några hundra läsare som faktiskt läser vår lilla rosa blogg. (som jag förövrigt ska försöka ändra till turkos om jag lyckas övertala de andra kompanjonerna) Förlåt!

Kommentarer
Postat av: Di

Handlar bara om kärlek, då vi saknar er och tittar in här dagligen:), gillar er blogg!!

Kramis

2009-10-07 @ 13:18:57
Postat av: Marina

Man vill ju inte tjata men... kollar väl in här några gånger om dagen och blir lite ledsen att det inte finns nåt nytt. Vore så trist ifall ni beslutade att lägga ner bloggen =/

2009-10-07 @ 15:40:52
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com
Postat av: Sofia

Instämmer med Di. Älskar eran blogg och saknar uppdateringarna :D

Men men, har man inte tid så har man inte... Helt förståligt :)

Kramar!

2009-10-07 @ 15:53:05
Postat av: I´m a devil angel in the world

Ändra int bakrund, den är ju jättefin <33

2009-10-07 @ 17:39:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0