091013

OooOOoooOoooOoohh..

Idag är en sån dag då man bara vill jobba.. Jag orkar inte vara hemma, jag vill inte vara hemma. Jag vill jobbaihjäl mig idag. Kan man verkligen få sånna känslor?

För en gångsskull så uppskattar jag inte sovmorgon och ledigheten imorgon. Nu vill jag bara dit och göra saker. Är så jäkla trött på att vara hemma, påminner mig om mina 8 månader som arbetslös och det skrämmer mig lite. Vill inte hamna där igen, jag höll på att bli halv. Alla som är arbetslösa vet nog vad jag snackar om. Jag vill känna mig nyttig och känna att pengarna rullar in (även om min lön är skrattretande liten). Jag har så mycket planer, så mycker resor som ska göras..

NÄ! Nu nästan längtar jag tills jag börjar jobba klockan 15:00 idag.

Ha en fin dag alla mina läsare <3

Favorit i repris <3

/ My

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Du är söt!

2009-10-13 @ 15:30:25
Postat av: Viktoria

Jo jag förstår precis vad du menar, jag är inne på min 4 månad att vara arbetslös.

2009-10-13 @ 22:45:50
Postat av: Tanja

Älskar den bilden.. vackra människor. Tror Kellan fick en liten förälskelse i er alla



och ja arbetslös var inte min grej. Dog efter tre månader.

2009-10-14 @ 20:54:45
Postat av: I´m a devil angel in the world

Älsk bilden

2009-10-17 @ 15:09:02



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0