091015

Ce säger:
kan inte du länka din spotify? =)
My säger:
http://open.spotify.com/user/kungmy/playlist/0IxBWMoxKS09Uz9Jss6m8O
My säger:
varning för lite skojsiga låtar ibland  
Ce säger:
taaaack  
Ce säger:
aahh exakt, my-musik   precis som jag kunde tänka mig ^^
Ce säger:
vilken är din absoluta favorit? ^^
My säger:
hihihi   
My säger:
just nu är det nog kent-töntarna men ananrs  cajsalisa åkerström-fråga stjärnorna  
Ce säger:
No surprises är en exakt sån låt som jag skulle kalla för MY låt ;P den andra där på playlisten ;D hehe, han har den där rösten som ingår i en my låt  
Ce säger:
hoppsan, här smög sig MTV sexy bitch och guetta sig in också ;D är det crazy-my? =D
My säger:
hahahaha du är go,   no suprises hade jag faktiskt som mobilsignal för itne så längesedan, en av dom få jag haft som signal
Ce säger:
haha jag visste det
My säger:
HAHA sexybitch, jag skäms när jag lyssnar på den, fast ändå måste jag ibland


hahah, jag har roliga kompisar. :) Kul att man har en egen "stil" i deras ögon.

/ My


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0