2009-10-20

Igår var jag på en mysfika med mina bästa vänner. Alltid lika mysigt att fördriva en kväll mer er <3 Dock var jag så himla trött så jag hängde inte riktigt med i allt snack :)

Jobb och jobb och jobb, jag, så ser mina dagar ut nu. 12timmar jobb varje dag, pendlar mellan två jobb. Men va sjutton! Allt är värt det! Älskling är värt allt <3 Snart ska han komma och vi ska få den underbaraste julen nånsin tillsammans! <3

Sitter med lite frukost i soffan nu. Vad sägs? Nyttigt och bra va? Choklad och juice.. Äh, man lever bara en gång! :)



Här har vi mig igårmorse då jag höll på att förfrysa. Jobbade inom vården 6:30 och det var kaaallt! Mössa, vantar och halsduk på!


Nej, nu blir det att rusa till min fina skobutik!

Kram på er! Liza

Kommentarer
Postat av: Di

Liza, var du på "sikta mot stjärnonra", samtidigt med Idol-Mariette??

2009-10-20 @ 13:47:04
Postat av: Kim

Di - Då Liza är på jobbet svarar jag här för henne :) Ja Liza var med i idol som Whitney Houston samtidigt som Idol-Mariette var :)

2009-10-20 @ 14:52:34
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0