Alanya

Alanya är verkligen en vacker stad. Stor, vacker, fina människor, grönt och varmt.

Älskar hur älskling alltid kör iväg mig på olika överraskningar. Hur han står stolt och ler när han är framme och hur han alltid väntar på min reaktion innan han pussar mig hårt. Fina älskling <3

Ja, från borgen är Alanya verkligen vackert!

 

Och på kvällen är det om möjligt, ännu vackrare!

 

Saknar att dela en vanlig dag med Dig. Att få studera Dina rörelser, att mina fingrar får följa Dina väggar på Din kropp, att Du kan avsluta mina meningar innan jag ens börjat dom, att höra Dig säga: älskling jag saknar dig på knaglig svenska när jag kommer från toaletten, att Du nosar på mig varje morgon bakom örat och säger: I love u, I missed you when I slept.


Hur Du alltid studerar mig så och kommer ihåg varje liten sak jag tycker om, hur Du sparar två små chokladbitar Du fått när vi inte är nära bara för att dom var så goda och Du vet att jag älskar choklad, hur Du står och vrider och vänder dig och stampar nervöst på flygplatsen innan Du fått syn på mig, hur Du alltid ringer och lägger på två gånger i rad på kvällen bara för att säga: Sov gott, jag älskar dig.

 

 

<3 Seni cok seviyorum benim melegim <3

 

Kram Liza


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, vad lycklig och glad man blir när man läser detta. Hur fin kärleken kan vara!

2009-10-16 @ 12:06:24
URL: http://butterflaj.blogg.se/
Postat av: Di

Er kärlek e fin:)

2009-10-16 @ 13:33:49



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0