Den där bloggtorkan

Japp, vi har alla drabbats av den. Dagarna blir så inrutade när man jobbar.. kommer in i dåliga faser.
Dags att rycka upp bloggandet, fastän att jag har sagt det så många gånger..
Tycker att Mys idé om en ny design hade varit perfekt, precis vad bloggen behöver. Har den inte sett likadan ut i lite mer än ett år nu?
Så nu får My bara sätta igång och fullfölja sitt löfte? haha

Har fotat som en galning på mitt jobb nu, tyckte att ni skulle få se hur allt ser ut här.. spenderar ´faktiskt rätt många timmar här varje vecka. Och jag älskar varenda minut =)

Nu ska jag ta bussen och bussen och tåget och bussen till min fina Elin, bloggar mer därifrån...
Borde smyga hem och se om jag har fått en avi.. beställde hem en rosa mjukisdress från ebay förrra veckan (gick på endast 200 kr inklusive frakt), i äkta bloggerska-anda ska jag sitta och blogga i den om kvällarna ;)

Ni får ha det så bra där länge :)

Kram!

/ Kim


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0