Den lilla svarta


Lindex, 299:-

Igår var jag en stund med Nathalie i stan och kollade lite. Jag var i desperat behov av en klänning till hennes 20årsfest. När vi besökt Lindex en 10 minuter så hittade mina nyfikna händer denna vackra skapelse. Den sitter som gjutet och brösten ser riktigt bekväma ut i den ^^ Jättefint material, inte direkt ginatricot-kvalite (vissa av deras klänningar är under all kritik)


En dålig mobilkamera får visa den för tillfället. Kim har tagit med sig kameran (som vanligt).
Ni får ursäkta mitt stökiga rum. Hade klädpanik igår innan stan kallade på mig. :$

/ My

Kommentarer
Postat av: Matilda

Skitfin klänning! (:

Nu blir det ett väldigt sent svar men jag vet faktiskt inte vilka dagar det är vi ska till mormor. Men du har säkert rätt med att det är 7-8e :) Sebbe sa också det när jag frågade.

Kramar!

2009-10-15 @ 19:12:58
URL: http://matildafarkas.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh vad fin! Lätt hänt att man skippar lindex men den var ju jättefin. Ska nog ge mig av till stan imorn o titta på den, ska själv på 20-årsfest på lördag o den skulle vara perfekt ;) tack för tipset! ^^

2009-10-15 @ 20:30:41
Postat av: My

Julia - Tack tack tack =D Du kommer inte ångra dig när du köper den (för du kommer köpa den då den sitter sjukt bra och har jättebra kvalite) Ha det så roligt på 20-årsfesten på Lördag! Kram!

2009-10-15 @ 21:58:58
Postat av: eliiiiin <3

Gud vad fin! Satt ju jättebra på dej! :d

2009-10-16 @ 20:27:21
URL: http://emmieochelin.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0