god morgon!

Här får ni en kall och blöt kram från mig idag genom min mobil! Jag jobbar inom vården idag och kan säga att cykla ute i detta rusk-väder är banne mig ingen syssla jag helst gör en Lördag! Jag jobbade ute igår också till 23.30 och var på plats imorse vid 6.45 igen. Trött är inte förnamnet! Det är tur att man har världens finaste pojkvän som skickar mysiga sms till mig hela tiden. Han höll sig vaken igår tills att jag la mig och ställde klockan likt mig på 6.00 idag bara för att jag inte skulle vara ensam imorse. Han är så söt min lilla nalle. Inte för att sympati-tröttheten hjälper mig men tanken var så himla fin. <3 Nej, nu blir ut i rusket igen! Sen blir det hem och mysa hela kvällen. Jag, soffan, min mys-dress, ett choklad och älsklingen på msn <3 Snart kommer du älskling! Snart! Även om dagarna känns som år så får vi hålla ut. Att se dig så nere varje dag tär på mitt inre. Men snart är vi hela igen. Snart får jag hålla om dig igen. Kram på er alla! Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0