Jag är också sjuk...

Liksom mina fina systrar har jag också drabbat av en allvarlig sjukdom. Den ter sig snarlikt men symtomen är lite annorlunda... Jag har jobbar jäkligt mkt på 3 olika jobb-saknar min pojkvän så mkt att jag dör-är så trött-längtar till julen-sjukdomen...

Jag jobbar verkligen jätte mkt just nu. Har inte varit ledig på 16dagar. Men så får det vara, i slutändan är allt värt det <3 Har man sitt liv på andra sidan världen får man jobba för att kunna träffas <3 Älskling är värt allt slit och all möda. Men ibland är man bara så trött att man stupar i säng när man kommer hem och tänker inte en tanke på sin fina lilla rosa blogg :/

Om bara ca 70dgr kommer min älskling hit, till Sverige på besök. Min fina lilla älskling. Vi ska fira jul och nyår tillsammans för första gången. Oj, vad jag längtar! Men först blir det återigen besök till Turkiet för att lämna lite papper till hans visum för Sverige-besöket.

Kan inte visa några roliga shopping-fynd då alla mina pengar går åt till biljetter. Men vad är en ny tröja jämfört med att omfamnas av den finaste människan på jorden? <3

Nu blir det lite tv med en god kaka innan läggdags :)

Kram på er!! Liza


Kommentarer
Postat av: Marina

Ååh vad fint ni har gjort!

2009-10-07 @ 21:34:59
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0