Jul

Snart är det jul igen. Kan ni förstå? Det är så nära nu! Och mitt inre blir så varmt när jag tänker på det! Åh, älskade jul! Förra året var den jobbigaste julen i mitt liv med allt som hände runt i mitt liv. Systrarna försökte få mig julig, jag försökte själv men inte ens en ljusstake kom upp i mitt hem. För att vara mig är detta en katastrof!

Denna jul kommer bli underbar. Jag och systrar ska jula oss, vi ska mysa med lussekatter och kanelisar. Vi ska äta mini-munkar och dricka julmust, vi ska åka med papps på julmarknader. Åh, vad jag längtar efter systrar och jul!

Sen kommer älskling också!! Åhhhh, det kan inte bli bättre! Vad jag längtar!

När jag var i Turkiet senast köpte jag faktiskt redan min första julklapp till mamsen. Julklappar är verkligen inget att stressa över, men hittar man ngt som bara man tycker det lyser "mamma" över så köper man det. Inte för att det var speciellt dyrt, bara för att jag vet att mamma kan bli glad för det.

Åh, kan inte denna månad gå lite fortare så man kan få se varma ljus i alla hem, få lyssna på samma tjatiga underbara julskiva, få göra varmchoklad och baka lussekatter, få mysa helt enkelt.

Jul, du kan inte komma för tidigt i år!



Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0