Loppis med papps <3

Efter jobb idag åkte jag med pappa till hans fina loppis. Man hittar alltid ngt fint att dra med sig hem därifrån. Han hade hittat ett nytt vardagsrums-bord till mig som han hade reserverat. Jag förväntade mig inte för mkt. Pappa och jag har inte riktigt samma stil :)

Men han hade hittat en fullträff till mig! Det var riktigt snyggt och en perfekt färg till mina övriga möbler! 100kr fick han ge för det med. Älskar det! Bort med mitt gamla lilla fula bord och in med det nya!

 

Ojsan, lite stökigt var det visst! :) Men har man inte tid till städning och jobbar alltid så bortprioriteras sånt :)

 

Ska visa det i cammen för älskling nu. Han måste ju också få veta vad som händer i vårt hem. (soon to be) Men han kommer att älska det! Allt som kommer från papps (och mams) i present är förbjudet att tala illa om för honom :)

Kram på er!

Liza


Kommentarer
Postat av: Anonym

Var hittar man denna loppis? :)

2009-10-21 @ 21:01:37



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0