Pappsens loppis

Idag efter en lång, regnig och trött dag ringde jag papps och hörde vad han hade för sig. Han körde runt på lite loppisrundor så jag hängde med en sväng!

Efteråt körde vi ner till pappas fina loppis. Alla människor stannar alltid extra länge vid pappas bord. Dom tittar nyfiket och ler. Vi systrar har nog blivit lite "immuna" mot allt vad skämtsaker och leksaker är. Vi blir inte förvånade längre då vi växt upp med sådant hela vårt liv :)

Man kan verkligen finna allt i pappas lilla hörna!





"Vänta, du kan inte ta ett foto när jag ser helt normal ut! *krafsar i en låda* SÅ! Nu är jag redo, fota mig!"


Lilla papps! <3 :)

Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0