Snart så!

Nu är det ju snart min 20 årsdag och jag har hittat ett par saker som jag önskar mig. (Det brukar jag aldrig hitta, har alltid svårt för att komma på något) Men dessa är oundvikliga =D


Mysiga Micro-tofflor! Kan värmas i micron !! trodde jag skulle svimma när jag läste om dessa, precis sånna jag vill ha :') 298:- Bluebox.se


Genom dina ögon av Stephanie Meyer (som även skrivit Twilightserien) ca 169:- bokhandel


THE SIMS 3 WORLD ADVENTURES! (kommer den 19 november) ca 300 :- game (finns säkert billigare på elgiganten).


VILL HA VILL HA VILL HA :)

/ My

Kommentarer
Postat av: Saracharlotta

Hej!



Ni har en utmaning på min blogg.

2009-10-21 @ 17:47:01
URL: http://saracharlotta.blogspot.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0