Twilight- Newmoon-kväll



Gissa vem som sitter vid den gröna blaffen den 19onde November?? :D :D :D

JAG, KIM, MOA, NATHALIE, Nathalies lillasyster, Martina och Martinas kompis.
Helt jäkla fantastiskt underbart!

Oj, för er som inte anar vad jag snackar om så är det en låång visning i Twilight-tema ^^ Först klockan Nio så visas den första filmen "Twilight" och senare visas den nya uppföljaren "Newmoon". Premiär!
Kommer bli en lång natt men jäklar vad kul det kommer bli.
200 :- kostar det och helt ärligt så hade jag nog kunnat ge lite mer för det :$

JAG LÄNGTAR!!

Loggade in imorse lite snabbt för att kolla min mejl klockan 09:00. Med sömniga ögon såg jag på en twilight-sida att biljetter släppts!! (jag skulle ju få ett mejl och sms när detta hände!! grrrrr) Så med paniken i hjärtat gick jag in och panik-reserverade 7 biljetter på 2 ställen. Platser lite längre bak och platser lite längre fram.
Tillslut blev det röstning och vi hämtade ut dom lite längre fram (rad 10). Att sitta så långt bak blir mer en "stor tv"-känsla men att sitta lite lite längrefram ger för mig ett lite mer helhetsintryck. Lite ont i nacken men det får jag ta ^^

/ My

Kommentarer
Postat av: Tanja

Tror vi sitter på raden bakom er :) Haha, tack igen för smset! Hade missat det helt annars. Kommer bli en GRYM kväll! Kramar

2009-10-21 @ 21:02:13
Postat av: nath

det ska bli så jävla kuuuuuuul :D!!

2009-10-21 @ 22:44:43
Postat av: nath

hahah vet ni vem som också sitter på rad 10 till vänster? :D marina och linda!

2009-10-22 @ 10:03:12
Postat av: Mia

Det har jag också biljetter till, fast här i Luleå ^^



SÅ KUL!! Längtar..! Det enda problemet är att jag inte vet hur man tar sig hem efteråt, men what ever - vi ska se Twilight/New Moon :D :D

2009-10-22 @ 18:06:10
URL: http://miiaz.bilddagboken.se/
Postat av: Julia

Åh!! A-v-u-n-d-s-j-u-k! ^^ Kommer nog att bli jäkla skoj!

2009-10-22 @ 20:36:34
Postat av: I´m a devil angel in the world

SKA NI TILL ROYAL??

FÖR DET SKA JAG

2009-10-23 @ 14:54:11



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0