vad gör henry?

 

jag har dissat my totalt numera, är jag hemma om kvällarna är det HENRY jag hänger med

 

vi brukar titta på dr phil tillsammans, henry gillar delen då dr phil går ut från showen med sin fru

han tycker det är "fräckt"

 

 

i pauserna brukar vi kolla min mejl

nu fick ni reda på sanningen angående mina mejl!

jag är ju en sån upptagen bloggare så jag har anställt henry till att kolla mina mejl ;)

 

han står också för underhållet på min facebook, nekar vänskapsansökningar, taggar av mig på foton där jag gör fula miner, skördar på min farmville osv.

 

ytterst billig arbetskraft! han må ha bomullshjärna, men lite är han bra till

 

/kim


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0