Vardagsbilder

 

Som utlovat så ska jag visa ett par bilder från mitt jobb, där jag spenderar alla mina vardagar

Det finns ingenting jag hellre skulle vilja göra om dagarna

Allt händer av en anledning, förra hösten/vintern var all jobbväntan värt detta

Good things happens to good people =)

Jag är inte bara lycklig, utan väldigt lyckligt lottad

Hur många kan säga att de älskar att gå till sitt jobb varje dag egentligen?

 

Här är mitt lilla skrivbord och min lilla jobb-laptop som jag fick när jag började.. Har haft lite rörigt de senaste veckorna.. där brukar egentligen vara städat och fint

 

Här är en del av vårat lager, just nu har vi rea så allt ligger som det ligger..

 

Våra tre skrivbord. Chefen sitter på kanten och jag och våran andra anställda sitter på de två skrivborden som står mitte mot varandra

 

"Lilla firman" som pappa brukar säga :) haha

 

Här sitter vi och äter lunch, vi satt i köket först men vi tog in bordet och gjorde det mysigare.

Bakom bordet ser ni den nya kollektionen från Hugin & Mugin (www.hugin-mugin.se) som nyss har kommit in

Deras barnkläder är så himla söta..

Jag brukar alltid säga att jag vill ha våra produkter i min egen storlek (barnkläder, babytofflor)

Mina arbetskamrater brukar skoja om att de ska be tillverkarna göra allt i min storlek när de beställer

Den här dräkten tycker de att jag ska ha på mig på mässan vi ska stå på snart.. hur ska jag komma i den??

 

Här är våran lilla söta kök

Mette (min chef) har nyss köpt in en massa kakor som långsamt kommer göra mig så himla tjock i höst..

 

När man har gått igenom våran hall ser det ut såhär när man kommer in på kontoret :)

 

Måste bara visa upp ett par väskor som gav mig slaganfall när vi fick leveransen..

När jag blir gravid ska jag ha tusen sådana här fina skötväskor

Min favorit, visst är den underbar?

 

 

Jag hoppas att ni gillade min bildspecial!

Nu ska jag titta på true blood och njuta av min HELG!

 

Puss! /Kim


Kommentarer
Postat av: di

låter som ett roligt jobb:)

2009-10-08 @ 19:06:52
Postat av: Tanja

Bra saker händer verkligen bra personer :D Så glad för din skull att du verkligen tycker om jobbet. och ni måste ALLA utan tvekan dra till Et3 :) Speciellt du Kim.. Hur är det med Twilightbesattheten?



(btw My, designen är jättesöt)

2009-10-08 @ 19:16:59
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Wiola

hihi vad roligt att ni uppdaterar med bilder och inlägg igen! :D

2009-10-08 @ 20:00:25
Postat av: Kim

Di - Ja, jag har världens roligaste jobb. Enligt mig själv :)



Tanja - Tack fina du! ET3 ligger på hyllan just nu.. vi får se om Ashley säger ja .. då är det spikat ;) Twilight-besattheten har lagt sig lite nu.. nu är det mer true blood. Men i takt med att den tjugonde november närmar sig kommer nog den att komma fram!



Wiola - Tack :) Vi är snart på G igen, det tvivlar jag inte på!

2009-10-08 @ 20:03:50
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0