090910

Oj... har mycket att göra nu. Har inte haft riktig tid att uppdatera bloggen :/ Jobb jobb jobb jobb. Jag är "anläggnings ansvarig" :) det låter fint. Det blir mer bloggande i helgen, Jag lovar!


Som tur var så hann jag och tjejerna med våran uppdaterings-fika igår :)
Ni är mina finaste, det ska ni veta.

Sagt igår:

- Oh jag älskar den nya serien "True blood"
- JAG MED!!
- Är som besatt!
- Vart är ni? Kim och jag ser den på internet så vi är på avsnitt 8
- OH SÄG INGET, vi är på trean
- Ahh okej! Ni kommer älska det!
- Vilket avsnitt är det som Skarsgård kommer in? Trean? fyran? Jag måste veta. Ola sa att det var fyran men jag är osäker :O
- Hmm fyran tror jag
- Okej
- Ja fast.. jag tycker serien är lite för grov ibland
- JAG MED!
- JAG OCKSÅ
- Det är inte som twilight, man skäms nästan lite när man ser det
- Jag klarar knappt av att äta mina nattamackor till den.
- hahahaha jaaa
- Hade inte klarat av att se serien med någon annan än mig själv
- Inte jag heller, det hade inte funkat. Det är en stund mellan mig och mig själv..
- hahahah
- Bästa stunden på kvällen.
- hahah


Nu jobb IGEN.


Slänger in en bild från Rhodos <3

/ My


Kommentarer
Postat av: moa

jag älskar oss:*

2009-09-10 @ 13:50:12
Postat av: nath

jag älskar er:*

2009-09-10 @ 18:56:07
Postat av: Tanja

Supersnygg som vanligt :). Hoppas allt går bra på jobb. Har bara en fråga, hur tog ni er från London till Northampton? Vart det dyrt? Vi håller på att beställa allt nu. Kramar

2009-09-11 @ 20:39:15
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Jenny

hörreni flickor, nu börjar det avra på tiden att uppdatera lite tycker jag! :)

2009-09-13 @ 11:44:28
URL: http://barajenny.blogg.se/
Postat av: Lena

Älskar också true-blood!!! Så jäkla bra!

2009-09-16 @ 18:59:52
URL: http://littlelejna.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0