Black star



Denna ljuvliga parfym har jag inhandlat i veckan :)

Det började med en liten gratisprov som delades ut till mig på gustav afolfs torg och slutade med att jag köpte 50cl för 285:- Cubus.
Tycker inte om för fruktiga dofter där man kan säga "ahh jordgubb" när man luktar det. Vill hellre ha lite tyngre parfymer med mystisk lukt som man inte riktigt kan avgöra vad det är för nått.

Tycker inte alls parfymen luktar punkprinsessa a la rebell-chick som jag trodde den skulle göra i början ^^ Inte för att jag har någon blekaste aning om hur sånt luktar, hahah. Sen sitter det fast en liten nit-ring på flaskan som man kan bära. Den får dock sitta kvar på flaskan för min del.

Kom på att jag även köpte ett svart linne men SÅKLART när jag ska fota det så hittar jag inte det.... KIM!!!

/ My

Kommentarer
Postat av: Martina

Oooh :O den har jag funderat på att köpa :D fast den kosta 295 för 30 ml på kicks :O

2009-09-15 @ 20:05:05
URL: http://martinaboysen.blogg.se/
Postat av: Tanja

Har funderat att köpa den med... mest för att flaskan är så söt ;)

2009-09-16 @ 14:41:48
URL: http://tanja.webblogg.se/
Postat av: Malin

Hej hoppas de går bra att jag lämnar lite reklam här ni har ju så många läsare. jag säljer kosmetika för oriflame och jag rekyterar gärna folk och de som går med får 20 procent rabatt när ni handlar + att man tjänar egna pengar man får många möjligheter, många rolig utbildningar, kunden har 30 dagars öppet köp och det finns mer på min blogg.

smilinggirl.blogg.se

www.oriflame.se

2009-09-18 @ 14:33:12
URL: http://smilinggirl.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0