Dimcay

En av dagarna i Turkiet åkte jag och min fina familj på lite piknik, DimCay.

DimCay är ett sälle långt uppe på berget, det är omringat av vatten och man sitter i små "båtar" och myser, äter, grillar, ja, vad man nu vill göra. Man kan bada också men jäklar vad vattnet är kallt så högt uppe!

 



Det är super fint, otroligt vackert och man slås verkligen av den underbara naturen! Då säsongen är slut var det rätt folktomt men det gjorde inte mig ngt då jag vill tillbringa min tid med älskling och hans familj <3



Vi grillade kyckling, drack te och vin, pratade och hans kusin badade i det iskalla vattnet.



Kram Liza





Älsklingen

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det ser jättevackert ut.

2009-09-23 @ 21:14:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: jasmine

ÅH! Där var jag för några år sedan!! Det är verkligen jättefint där!

2009-09-24 @ 13:50:46



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0