hahah

Kom precis in en kille på mitt gym och solade i vårat solarium. Efter han var klar så rusade han ut och gick fram till receptionen där jag sitter och hasplade ur sig ett lite stressat "Har du möjligvis papper o penna som jag kan få låna?" Såklart ger jag honom penna och papper så snällt som det bara går och när han skrivit klart så ger han mig lappen igen där det numera står hans namn och nummer. "Om du är sugen på en lunch eller fika så jobbar jag som kock och bjuder gärna ut dig på en ;) :)"

Ahhhhhh, hur tacklar man sånthär? Hur gör man? Ända sedan man slutat skolan så har allting blivit så djuriskt, hahah. Har blivit utbjuden x antal gånger, uppletad på facebook, erbjuden skjuts hem (vilket jag såklart aldrig skulle göra) och en massa annat.

Men en sak som slog mig är hur pass modiga människor kan vara. I skolan så var det inte snack om saken, här är allting så häftigt frammåt. Stort plus till alla som vågar! :) Det är värre att ångra saker man inte gjort än saker man gjort.

Nu helt plötsligt så saknar jag Sebastian ännu mer<3

/ My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0