Höstmys och datorväska

Aldrig trodde väl jag att jag skulle sitta här och kängta till höstmörkret, myskläderna och chaité... Men oj, vad jag längtar!

Sommaren har gått fort! Poff, så är den väck. Duntofflorna är redan på då min lägenhet redanbörar bli kylig. Fy för gamla hus!

Kollade lite på Gina Tricot och fann mysiga halsdukar! Dessa två ser verkligen hur gosiga ut som helst!

 

 

Och en datorväska är ngt jag behöver investera i. Denna coola kommer också från Gina Tricot.

 

 

Nej, nu blir det bingen! Jag jobbar från 08:00-19:15 imorgon så det får bli lite skönhetssömn innan! Så här finner ni mig just nu i soffan framför tvn med datorn i högsta hugg :)

 

Kram och God natt! Liza

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmmmm.....höst mys



Mami

2009-09-07 @ 21:48:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0