med ljus och lykta..

.. letar jag efter en svart oversize-halsduk i år.

vart är dom? brukar inte h&m alltid ha sådana? varför inte i år? har dom inte kommit in?

 

har någon sett något liknande i butikerna än eller är jag för tidigt ute?

 

imorgon efter lite extrajobb på jobbet (jobbar eg inte fredagar) blir det höstshopping med mysan i stan!

kanske har jag tur också och hittar en halsduk.. har en i vit men de luddar av sig så hemskt på mörka kläder

okej nu låter jag som en mormor, bäst att sluta

 

här har en väldigt söt tjej en sådan oversize halsduk på sig iaf

snyft

 

 

/ kim


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag tror de kommer. en vinter utan dem låter ju helt galet! men som sagt, du är nog ute lite tidigt.. shå dig till typ november, då kommer det att krylla av dem! :)

2009-09-05 @ 10:33:44
URL: http://barajenny.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0