Mer från min fina resa

Här blev det inte så uppdaterat som lovat! Har fint besök av en vän, och nu har vi fullt upp att göra finasöta små rosa cupcakes. Bilder kommer sen! Det övas lite inför en stundande fest :)

Mer om min fina resa nu...

Här är lite blandade bilder från Alanya. Underbart vackert och tropiskt!

 

En glad och blek Liza vid strandkanten:)

 

 

Jag, och min fina turkiska familj

 

Andra kvällen beslöt vi oss för att träffa upp några vänner, dricka lite öl och lyssna på musik. Vi gick till The Doors, klubben vi träffades på första gången. Oj, vad nostalgiskt det kändes! För ett år sedan visste vi inget alls, och här är vi idag <3

 

 

Caner överraskade mig utanför toaletten, precis som den där kvällen för ett år sedan. Han väntade på mig utanför, för att fråga efer mitt namn och var jag kom ifrån. Jag dog när jag såg honom där igen, på samma ställe. Älskling <3

 

Han knäppte en ful bild på mig, jag blev ju chockad :)

 

Annars gjorde vi inte mer. Pussades och kramades bara. Bara 2,5veckor tills nästa gång vi ses <3 Snart får vi slut på detta farandet. Snart får vi en och samma vardag igen <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

men vardag VART?!?!?!??!?!?!?!? :D

2009-09-01 @ 22:00:02
URL: http://barajenny.blogg.se/
Postat av: Liza

Jenny - Vi diskuterar detta så mkt. Det är så himla svårt när man kommer från två tryggheter, två länder. Rötterna är starka i båda länder. Men vi har nog kommit på ett svar, vill inte skriva om det för mkt förrän allt känns bestämt och klart. Återkommer med det lite senare :) Kram kram!!

2009-09-01 @ 23:45:29
URL: http://threeofakind.blogg.se/
Postat av: Jenny

okok, då får jag väl vara nöjd med det svaret då... ;) tack! hur som hoppas jag verkligen det blir toppen för er båda. och kärleken övervinner allt.. är det inte så det sägs? :P

2009-09-02 @ 21:25:28
URL: http://barajenny.blogg.se/
Postat av: Marina

Åh vilka härliga bilder, känns extra kul att kolla på dem nu när jag för en gångs skull inte behöver vara avundsjuk eftersom jag själv åker dit i oktober och bor bara några meter från Kleopatrastranden :)

2009-09-03 @ 20:46:01
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0