Middag för en?

Varför tar jag mig aldrig i kragen och gör mitt liv nyttigare? Varför lagar jag aldrig middag?

Jag får ont i magen av ensamhet när jag står i köket, lagar mat till mig själv, sätter mig vid köksbordet, äter i tystnad och är alldeles själv...

Nej, 5-6dgr i veckan blir det mackor. Så jäkla dåligt jag vet! Kan vara därför jag gått ner 10kg på ett år med. Men jag kan inte laga mat till mig själv :( Det är så himla tråkigt och ensamt...



Så här blev därför min middag idag: 3bull-halvor, ost, ett kokt ägg och Turkisk Nutella :)

Och jag undrar varför jag är så otroligt trött alltid...

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Marina

Ska precis till att bo ensam och fasar inför matlagningen, jag som älskar att laga mat! Men laga något gott och sätt dig framför tv´n? Kanske inte lika ensamt då.

2009-09-25 @ 06:58:09
URL: http://www.cupaiuolo.wordpress.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0