totalt onödigt inlägg1

My betyder "en miljontedel eller eventuellt; en på miljonen". (helt plötsligt kände man sig lite speciell)

Kim betyder "den rättvise" eller "sökare av sanning". (haha, vet inte varför jag började skratta lite, lilla kimme)

Lisa betyder "gud är fullkomlighet" ( tycker meningen låter som ett grammatiskt fel men Liza är iofs fullkomlig)

Sebastian betyder "den store" (hoppsan vad jag misstolkade det där hihi)

Elin betyder "lysande" (Aw Elin)

Caner hittade jag tyvärr inte :( men det finns 27 stycken i Sverige som heter det.

Nathalie betyder "födelse, nyskapande" (Vet att både jag och Nathalie tycker att detta är passande ^^ erhm)

Moa betyder "mor" (Detta visste Moa redan sedan små barnsben ^^)

Hade gärna pladdrat vidare med en massa annat om mina vänner (för min egen skull) men sen kom jag på att dessa är de enda ni hade vetat vem jag menade ^^
Källan är www.svenskanamn.se, kan sitta där i timmar och leta reda på en massa om namn och historia. Älskar att smyga runt.

Nu ska jag lägga mig.

Sov gott kära bloggläsare.

Kram
My

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0