Veckan som gått...

Har haft de mest mysigaste kvällarna på länge denna helg. Min lilla älskling Mysan har varit inneboende här i två nätter och vi har myst precis som på gamla dagar med godis, kakor, lagat hemmalagade hamburgare med friterade pommes, skrattat åt bloggar, Imdb:at Days Of Our Lives cast och annat myspys. Det är konstigt vad gott man sover med någon brevid sig, att veta att man inte är ensam...

Tack min lilla mysing för en mysig helg <3 <3


Jag och syster i Turkiet 2008

Fick världens lön denna månad, tacka för det då jag jobbat som en slav förra månaden. Landade väl på 195timmar förra månaden, så det blir en del på sparkontot som förhoppningsvis snart kommer till väl användning <3

Tiden går verkligen långsamt, och jag blir mer och mer känslig för varje dag som går. Att bara se ett par hålla i handen kan få mig att tåras, att höra en låt kan få min själ att gå i sönder och att se alla fina människor mysa i parken idag efter jobb gjorde mig gråtfärdig... Hur mycket ska vi behöva gå igenom innan det blir vi?

Det är dagar som dessa, när solen är uppe hela dagen, när solstrålarna värmer och det är 20grader i solen som jag verkligen saknar min andra halva, som jag verkligen skulle behöva en varm kram av och bara få inandas hans underbara doft som man få alla mina muskler att slappna av på en sekund.

Det var 5 veckor sedan vi sågs nu, 5 veckor sedan mitt hjärta delades mitt itu. Jag klarar snart inte fler dagar utan dig...



Kram Liza

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0