De gångna månaderna <3

Hej alla fina vänner!

Gud vad konstigt det känns att skriva när man inte skrivit på snart 3månader! Jag har levt i vår lilla paradis-bubbla i 3 månader nu så det är väl på tiden att krypa ut i omvärlden lite :)

Har saknat att skriva måste jag erkänna... Men dessa månader behövdes för att påbörja vårt underbara liv tillsammans...

Älsklingen och jag lever ett underbart och perfekt liv tillsammans och inget kunde vara bättre! Att få vakna upp med mitt livs mening varje morgon är ngt av det bästa som finns. Livet är verkligen som en saga just nu. Så mycket vi kämpat, gått i genom, alla tårar vi fällt och alla tomma nätter... allt för att komma hit idag, att dela säng varje natt, pussa på varandra varje morgon, starta varje dag tillsammans tätt ihop och bara få komma hem efter jobb och dela min vardag med min stora kärlek. Det går inte att ta en enda sekund för givet. Allt vi gått igenom har fört oss så otroligt nära och vi är lika nykära idag som den första dagen vi sågs. Jag lever i en drömvärld just nu med min stora kärlek nära mig...

Det har varit den mest underbara tiden i mitt liv. Vi har funnit vår vardag tillsammans och bara att sitta ihopkrupna i soffan och titta på tv varje kväll gör mitt hjärta varmt. Min familj och Caner står verkligen varandra så otroligt nära vilket gör mig så lycklig. Caner åker ut med pappa var och varannan dag på äventyr och systrarna, Elin och Sebastian träffar vi nästan varannandag och myser.

Caner har haft turen att hitta ett jobb och jobbar just nu i Malmö och i Lund. Det är verkligen en lättnad att han slipper sitta hemma ensam om dagarna och vänta på att jag ska komma hem. Skolan och SFI ska snart börja och allt rullar verkligen på som i en drömvärld. Vi har haft en otrolig tur.

Denna sommar har vi haft det underbart och varmt. Vi har varit i Danmark, varit med systrarna, vänner, tagit en tripp till Ullared, åkt runt i Skåne, grillat varje dag, myst i parkerna och renoverat vår lägenhet tillsammans. Att vi hade en sån fin sommar i Sverige gjorde Caner förvånad :)

Jag vet inte alls vart jag ska börja. Jag har så många bilder att dela med mig av från vår fina sommar, vår renovering av lägenheten och allt annat runt omkring. Ni skulle bli förvånade av att se hur vi har förvandlat vår lilla lägenhet!

Jag börjar med några bilder från vår sommar och sen kommer mer :)

 

 

 

 

 

 



Hoppas allt är bra med er!!

Kram Liza

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Så fint och mysigt skrivet, blir alldeles varm i hjärtat :)

2010-08-22 @ 21:03:02
URL: http://linneadahlgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så underbart, det förtjänar ni! Har saknar er blogg väldigt mkt! Hoppas ni får en fortsatt fin höst. Kram

2010-08-23 @ 13:13:52
Postat av: Marilyn

Hoppas att vi snart kan komma o se er nyrenoverade lägenhet!!!



Mami

Postat av: Natalie

Såå glad för er skull! Ser fram emot att få höra mer om hur ni har det och se fler bilder. :)

2010-08-23 @ 23:08:01



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0