Vår lägenhet!

 

Här kommer äntligen bilder på vår underbara lägenhet!

 

 

Inflyttningsdagen., Caner Liza och Pappa vilar på uteplatsen :)

 

 

Utsvultna på köksgolvet..

 

Ett kök som numera ser ut såhär :)

 

 

 

Mitt och Elins sovrum :)

 

 

Mys sovrum

 

 

Hälften av vårat stoooora badrum :)

 

Vardagsrummet före..

 

Vardagsrummet efter :)

 

Vänsterutsikten från vårat köksfönster..

 

Nu har vi bott här i snart 3 veckor och äntligen börjar det mesta att falla på plats.

Vi hade renovering och tapetsering i 1,5 vecka och allt såg ut som ett bombnedslag, plast överallt, papper på golven.. men det var värt det! Vilken tur vi hade som fick allt tapetseras och målat av hyresvärden.

 

Nu ska jag och Elin äta frukost och sen får vi se vart dagen tar oss.

Ikväll blir det Lars Winnerbäck Malmöfestivalen, åh vad mysigt det ska bli..

Vi hörs sen, Kram!

/Kim

 


Kommentarer
Postat av: Wiola

Fy vilken underbar lägenhet! :D

2010-08-22 @ 12:25:33
Postat av: jasm

2010-08-23 @ 20:00:24
Postat av: Lotta

aaaaa ni är tillbaka :)

gött!



vilken fin lägenhet ni har!!! älskar tapeterna, riktigt stilrent!

2010-08-24 @ 12:16:46
Postat av: Julia

Heeeerrejisses! Hur fint som helst!? Lizas och Caners lght också! Otroligt kul att ni börjat blogga igen, jag har gått in här med jämna mellanrum (eftersom jag vet att ni alltid börjar igen förr eller senare) men nu har jag inte varit inne på ett tag. Hoppas blogglusten håller i sig!



Det måste varar iktigt kul att allt börjar falla på plats iaf! :)

2010-08-30 @ 14:16:08
Postat av: Kim

Tack för alla fina kommentarer! :)

2010-08-30 @ 15:18:17
URL: http://threeofakind.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0