2010-02-24

Gud vad det var länge sedan jag satt här och skrev.. hittar inget att skriva om eller så har man bara inte tid.
En gång i tiden var denna bloggen så aktiv, men antar att som allting kan inte allt hålla på föralltid.
Imorgon sätter jag och Elin oss på ett tåg norrut.. ska upp till lilla lilla Enköping och hälsa på i en helg. Bli uppassade på och försöka vänja oss vid ca 20 MINUS!
Får se hur bra det går.. är trots allt skåning, kanske får eksem och utslag av kylan.. haha

Hmm.. kan iaf bjuda på en liten bild från fotograferingen av vårat klädmärke..som vi säljer på jobb. Det är nog den enda bilden jag vågar visa här! ;P




Shoppade förresten en klänning idag.. till GREKLAND.
Är det för tidigt? Fem månaders väntan är lång.. men jag kunde inte låta den vackra saken undgå mitt numera slitna kontokort.
Försöker verkligen köpa lycka under vinterhalvåret, nåja bättre än att försöka tröstäta.


Det blir mest skit av detta inlägget, skulle ha skyllt på att jag inte är van men skriver så ofta i min vanliga personliga blogg :)


Hoppas ni har en superkväll, nu ska jag packa :)

/ Kim

Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0