för exakt ett år sedan..

Sms från Nathalie : "För exakt ett år sen satt vi på tåget påväg mot Kastrup för att spendera en av de bästa helgerna i mitt liv tillsammans i england <3 jag saknar de dagarna vi hade där så att det gör ont just nu. Men är glad att jag fick uppleva dom med er :* Ha en bra dag mina älsklingar. Älskar er föralltid"

Mitt sms till mina tjejer : "För exakt ett år sedan reste jag till ett annat land, hade glädje och panikkänslor, var extremt hungrig, nervös, lättad, exalterad, lycklig, träffade mina idoler, festade, åt god mat och framförallt var med mina bästa vänner, det var nog den bästa helgen i mitt liv :) kan inte komma på något bättre. Tack för de dagarna och att ni delade det med mig. Jag kommer alltid älska er <3"

Sms från Moa : "Tack själv min finaste stjärna. Det var verkligen den bästa helgen i mitt liv också <3 Och jag saknar det så sjukt mycket. Tänk att äta på restaurangen "Edwards", shoppa, vandra till hotellet, göra sig redo, träffa och krama världens bästa skådespelare och sen dansa till Supermassiveblackhole och äta pizza och prata franska <3 Ha en bra dag min stjärnsyster, jag älskar dig föralltid.













vill dit igen..

/ My

Kommentarer
Postat av: Tanja

Åk i Oktober! Peter ska komma igen :)! (A)

2010-02-27 @ 15:13:55
URL: http://smilgropen.blogg.se/
Postat av: I´m a devil angel in the world

Lyllosar!!



Men nu kommer iallafall Charlie Bewley(Demetri) till Malmö.



Men att träffa Kellan....

2010-02-27 @ 21:30:51



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0