Gissa vad jag ska göra imorgon!

okej jag anar att bilden säger rätt mycket av vad jag ska göra imorgon ^^

 

Det började med att min mammas Sambo Thomas ringde till min mamma i början av veckan och sa att han vunnit 2 biljetter till Deltävlingen i Malmö på Lördag (imorgon). Han vann pga sin motivering till varför just han skulle vinna, som löd ungefär såhär ; "Jag ska vinna för att jag fyller år på söndag"

Min mamma blev såklart jätteglad och dom längtade båda två till Lördag!

Direkt efter att hon lagt på luren så ringde ett okänt nummer min mamma. Hon svarade och fick reda på att även HON vunnit två biljetter till Melodifestivalen! Och hon vann också på sin motivering som löd ungefär såhär ; "Jag vill vinna så jag kan fira min Sambo som fyller år dagen efter" hahaha, sjukt!

Nu hade vi fyra biljetter dit, WOHO! Mamma, Thomas, Liza och My ska dit!

Då ringde Thomas svärson Peter och förklarade att han vunnit två biljetter som han ville ge till Thomas och Mamma. Han hade vunnit med motiveringen ; "Så jag kan ge dom två till min svärfar som fyller år dagen efter" hahaha. Så nu har vi sex biljetter dit ^^

Sjukaste!

Vi är ett helt gäng som ska dit nu. Sebastian ska även med mig. Synd att Kim inte kan följa med då hon är uppe i Enköping och hälsar på Elins föräldrar :) Hon som älskar schlager så mycket..

Ska bli jättejättejättekul imorgon!!

Nu ska jag vila lite.

 

Ha en underbar Fredag mina fina läsare.

Kram

My


Kommentarer
Postat av: Mami

Vilken härlig kväll vi hade....



Älskar dig!!!



Mami som just nu sitter på jobb

2010-02-28 @ 14:56:18
Postat av: Anonym

hej fin blogg:)

kom in och kolla på min:)

2010-03-04 @ 18:18:06
URL: http://bellesvard.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0