100107

Hej bloggen!

Jag tycker om att ha mycket att göra. Idag är det bevisat!
Började med att klockan ringde, rusade ner till ett möte på Arbetsförmedlingen. Ska tydligen få en "Jobbcoach" som ska hjälpa mig med mitt arbetssökande. Jag har ett arbete just nu men det är inte direkt på mina villkor + att de inte har kontaktat mig på tre veckor.. Behöver en liten push och Liza ska hjälpa mig också. :)

Efter mötet gick jag en lång promenad i snön och tänkte lite. Fick lite Liza-abstinens så överraskade henne på jobb med en massa bröllops-prat. Tänk att hon ska gifta sig! Jag kan inte få in det i huvudet. Hon ska bli en "FRU", det är ännu mer oväntat :D Jag är så glad för hennes och Caners skull! Önskar dom all lycka till! Caner är riktigt riktigt trevlig och fin människa också (för er som undrar ^^). Han har ett riktigt varmt och godhjärtat hjärta som de flesta icke-svenskar har. Okej det där lät fel.. menade det inte så hårt som det låter, men det är ju känt att utländska är mer öppna och kramgoa. Caner är bevis nummer 1 på det :) Alltid två kramar och två pussar på varje kind och första gången han kom till Malmö så ville han hälsa på alla han mötte och vara trevlig. Tydligen så gör man så i hans by och det faller helt naturligt för honom men gör man så här så klassas man ju nästan som dum i huvudet tyvärr.. :P

Nu snart så ska jag möta upp Kim och Sebastian. Ska hjälpa Kim att välja lite helg-festligheter. Imorgon blir det förmodligen utgång och på Lördag blir det jobb.

I Maj så ska kanske jag, Kim, Sebastian och Elin resa iväg till ett land i Afrika, hihi. Men vågar inte säga mer om det ännu då blir jag bara besviken om det inte händer något senare.

Ni får ha det så bra alla läsare! Nu ska jag kila iväg.

Många Kramar
My


Kim och My, salta tvillingar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin header ni har!

2010-01-07 @ 19:32:48
Postat av: Julia

Bah,en sista kommentar nu då, guuud vilken fin sida ni har nu!! Jag blev jätteglad när jag klickade mig in här, det var så himla fräscht och fint. Tror bannemej att det är er finaste header hittills! ;) Och ni verkar dessutom ha fått tillbaka lusten att blogga? :) Lycka till med jobb!

2010-01-07 @ 21:37:48
Postat av: Kim, My, Liza

Tack snälla! vi blev riktigt nöjda med den också, känns som hur bloggen var förut :)

Bloggandet verkar komma mer och mer nu också, vad kul att du gillar det!

2010-01-07 @ 22:15:44



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0