Äganderätt gäller väl inte i denna familjen



Som ni vet så har jag nyss köpt ny dator, dock jobbar jag så mycket så jag hinner inte sitta vid den så mycket som jag skulle vilja (kanske bra?)
Varje gång jag går in finns det nya sparade länkar, sidor som är uppe, nya elektroniska post-it lappar på mitt skrivbord som någon har satt dit och nya bilder på mitt skrivbord..
Spökar det? Hmm..

Efter närmare undersökning insåg jag att det inte alls spökade. Det bor bara andra klåfingriga kvinnor i lägenheten.

Såhär ser ungefär hela mitt webamsgalleri ut:



"Spöket"

 

 

 

/ Kim


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket fint spöke =)

2010-01-15 @ 00:38:30
Postat av: Julia

Tänka sig, min lillasyster känner nog exakt som du ;)

2010-01-15 @ 15:35:05



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback

RSS 2.0